loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲ ب.ظ

وارن بافت (Warren Buffett) سومین ثروتمند

وارن بافت (Warren Buffett)

 

ارن بافت کارآفرین و سرمایه گذار آمریکایی و مدیر عامل شرکت Berkshire Hathaway است. وارن بافت بزرگترین سرمایه گذار قرن ۲۰ است. این شرکت بیش از ۸۰ کسب و کار موفق را مدیریت می کند. مردم از سراسر جهان در این شرکت سرمایه گذاری می کنند.

بزرگترین سرمایه گذار قرن ۲۰
وارن بافت با ۹۱٫۳ سومین ثروتمند جهان هست با وجود این در خانه ساده ای که دارد، زندگی می کند.

یک مرد فروتن!

ارزش خالص: ۹۱٫۳ میلیارد دلار
سن: ۸۸ ساله
متولد: ۳۰ اوت ۱۹۳۰
کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا
منبع ثروت: کارآفرین / سرمایه گذار
خلاصه زندگی نامه وارن بافت:

وارن ادوارد بافت متولد ۳۰ آگوست ۱۹۳۰ در شهر اوماهای نبراسکا است. او دومین فرزند یک خانواده پنج‌ نفره بود. پدرش هاوارد بافت، نماینده‌ مجلس ایالات متحده‌ی آمریکا بود. وارن در همان سال های حضور در دبیرستان فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز کرد.

او تصمیم نداشت به دانشگاه برود و قصد داشت مستقیم وارد بازار کار شود ولی با مخالفت شدید پدرش روبرو شد. بافت در سال ۱۹۴۷ میلادی بر خلاف میل باطنی وارد مدرسه‌ی بازرگانی وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا شد.

وارن بافت بعد از وارغ التحصیلی از دانشگاه کارخانه نساجی برکشایر هاتاوی را خرید. او دوستش کن چیس را به عنوان رئیس آن برگزید. بعد ها وارن اذعان کرد که وارد شدن به صنعت نساجی بدترین سرمایه گذاری او بود است. او برکشایر هاتاوی را تغییر کاربری داد و وارد سرمایه گداری در زمینه صنعت بیمه شد.

نقل قول‌های مشهور از وارن بافت
هر وقت بقیه حریص بودند شما ترسو شوید. هر وقت بقیه ترسو شدند شما حریص شوید. این راحت ترین راهی بود که میتوانستم در مورد سرمایه گذاری بگویم.
تفاوت بین آدم‌های موفق و آدم‌‏های واقعا موفق این است که آدم‌های واقعا موفق به هر موضوعی که باعث بهم خوردن تمرکزشان میشود می‌گویند نه.
خیلی‌ها را دیدم که بدهی زمین‌شان زد است. واقعا در این دنیا نیازی به قرض کردن نیست. اگر کمی باهوش باشید، قادر خواهید بود کلی پول دربیاورید، بدون اینکه از کسی قرض کنید.
در هنگام سرمایه گذاری، اگر حاضر نیستید سهامی را به مدت ۱۰ سال نگه‌ دارید، حتی فکر اینکه ۱۰ دقیقه نگه‌اش دارید را از فکرتان بیرون بندازید.
مهم نیست چقدر مهارت یا دارایی دارید، برخی کارها نیاز به زمان دارند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی