loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خدمات خوب مشتری برای مشاغل کوچک بسیار مهم است -Good Customer Service

برای مشاغل کوچک ، تعهد به تلاش مستمر در ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا:

1. وفاداری مشتری برای خط مشی پایین ترین تجارت مهم است. خدمات خوب مشتری عامل اصلی وفاداری مشتری است. به طور متوسط ​​، مشتریان وفادار تا 10 برابر بیشتر از اولین خرید خود مطابق با دفتر امور مصرف کاخ سفید ارزش دارند.

2. خدمات خوب مشتری موجب صرفه جویی در هزینه های کسب وکار می شود. بسته به این که به کدام مطالعه اعتقاد داشته باشید و اینکه در کدام صنعت هستید ، دستیابی به مشتری جدید در هر جایی 5 تا 25 برابر گرانتر از نگهداری یک موجود است ( بررسی بازرگانی هاروارد ).

3. مشاغل (به خصوص مشاغل کوچک) نمی توانند در مطبوعات بد بلندمدت زنده بمانند. مشتریان درباره خدمات مشتری در مورد هر شغلی که با آنها سر و کار دارند قضاوت می کنند - و به احتمال زیاد آنها نسبت به خوب رتبه های بد را با افراد دیگر به اشتراک می گذارند.

بعد از تجربه مشتری ضعیف چه اتفاقی می افتد؟

78 درصد از مشتریان پس از سرویس دهی به مشتری ضعیف ، معامله یا خرید مورد نظر را لغو کردند (بررسی American Express Survey)
96 درصد از مشتریان از شکایت از مشاغل زحمت نمی کشند ، و 91 درصد هرگز برنمی گردند ("درک مشتری" توسط روبی نیول لگنر)
طبق اعلام دفتر امور مصرف کاخ سفید ، مشتریان ناراضی بین 9 تا 15 نفر راجع به تجربه خود خبر خواهند داد - و حدود 13 درصد از مشتریان ناراضی بیش از 20 نفر را از تجربیات ضعیف خود خبر می دهند. از طرف دیگر ، مشتریان خوشحال که مشکلات خود را برطرف کرده اند ، بین چهار تا شش نفر از تجربه خود خبر می دهند.

با توجه به اینکه شکایات مربوط به خدمات به مشتریان به راحتی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر منتشر می شود و در بررسی های آنلاین (مانند بررسی های گوگل) منعکس می شود ، این امتیاز حتی بیشتر است.

4- ارائه خدمات به مشتریان درجه یک از معدود راه هایی است که مشاغل کوچک می توانند با خرده فروشان بزرگتر رقابت کنند.
در حقیقت ، همانطور که دانیل باتلر ، معاون عملیات خرده فروشی برای فدراسیون ملی خرده فروشی ، اشاره می کند ، این "تجربه خریدار" در جایی است که صاحبان فروشگاه های کوچک نسبت به همتایان فروشگاه های زنجیره ای خود مزیت بزرگی دارند .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی