loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ب.ظ

نحوه ایجاد وفاداری مشتری در یک تجارت کوچک

نحوه ایجاد وفاداری مشتری در یک تجارت کوچک

ایجاد یک پایگاه مشتری قدرتمند فقط بخش مهمی از اداره یک تجارت کوچک نیست بلکه مسلما مهمترین بخش آن است. تشویق خریداران بار اول خود برای بازگشت به مشاغل ، سود پایداری را برای شما تضمین می کند ، در عین حال به شما در دستیابی به یک وضعیت قوی از نظر شفاهی نیز کمک می کند زیرا این مشتریان وفادار شروع به توصیه خدمات شما به دوستان ، خانواده و پیروان رسانه های اجتماعی می کنند. این موقعیت شغلی بهتری برای ایستادگی در بین رقبا خواهد داشت.

اگر مطمئن نیستید که چگونه به این موضوع بپردازید ، ایجاد یک زیر قوی می تواند مانند یک کار دلهره آور باشد ، اما نگران نباشید ، ما در اینجا برای کمک به شما هستیم. در اینجا دو قانون طلایی برای کمک به مشاغل کوچک شما در ایجاد وفاداری مشتری به روشی بزرگ ارائه شده است.

 

به مشتریان خود احساس ویژه ای بدهید

اگر احساس کنند ارتباط شخصی تری با برند و کارگران آن برقرار کرده اند ، مشتریان به احتمال زیاد به یک شرکت وفادار هستند. این کار با روشهای مختلفی انجام می شود و به خدمتی که ارائه می دهید کم می شود. برای آشنایی با مشتریان خود ، یادگیری نام آنها ، شخصیتها و ترجیحات آنها وقت بگذارید. مشاغل کوچک غالباً با مشاغل محلی و به همین دلیل افراد محلی در کنار هم قرار می گیرند ، بنابراین تلاش برای شخصی تر بودن با مشتریان ، باعث می شود تجارت شما مانند بخش مهمی از جامعه احساس شود - توجه بیشتر سایر افراد محلی که به دنبال خود هستند. خدمات.

راه هایی را برای پاداش دادن به مشتریان خود جستجو کنید ، خواه با یک سیستم امتیاز یا برنامه VIP. این به طور جدی به مشتریان شما بخاطر وفاداری آنها پاداش می دهد ، احتمال انتخاب مجدد خدمات خود را تا حد زیادی افزایش می دهد. در سطح روزانه ، باید نشان دهید که تجارت شما متخصص در صنعت خود است. با این رقابت همگام باشید و همچنان در دامنه میدان وسیع خود باشید تا همیشه بتوانید بهترین راه حل را برای مشتری و نه فقط برای تجارت خود پیشنهاد دهید.

 

مشتریان خود را درگیر کنید

گذشته از بهبود خدمات به مشتری ، می توانید در از بین بردن موانع بین تجارت و مشتری نیز کار کنید. مشتری های خود را واقعاً درگیر در مشاغل خود کنید تا نشان دهند که در سطح شخصی به آنها اهمیت می دهید و فقط علاقه ای به دریافت عرف خود ندارند. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، از جمله اینکه با گذراندن مدتی در مشاغل محلی خود به عنوان یک تجارت با صبح قهوه ، یک رویداد در فضای باز یا یک روز آزاد مشارکت می کنید. موسسات خیریه محلی را کاوش کنید و از فواید دوگانه برای بازپرداخت چیزی و تقویت شهرت در کسب و کار خود ، حمایت از رویدادهای آنها را در نظر بگیرید.

راه دیگر برای درگیر شدن بیشتر با مشتریان ، گوش دادن به نظرات آنهاست. رسانه های اجتماعی بستر عالی برای این امر است. به مشتریان خود اطلاع دهید که می خواهید با ارائه گزینه ای برای ترک بررسی ، نظرات آنها را در مورد خدمات خود بشنوید و مطمئن باشید که با توجه به ماهیت و لطف یا عذرخواهی واقعاً مفید و قابل تقدیر ، به این بررسی ها نیز پاسخ می دهید. بازخورد. شما حتی می توانید برای ارائه بازخورد به مشتریان خود پاداش دهید زیرا افراد احتمالاً اگر به احتمال زیاد به نقاط وفاداری یا جایزه ای از نوعی منجر شوند ، وقت خود را برای بررسی یک تجارت می گذرانند. با به دست آوردن مقدار زیادی بازخورد واقعی ، می توانید برای خیاط کردن مشاغل خود کار کنید تا واقعاً به مشتریان خود آنچه را می خواهید ارائه دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی