loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰ ب.ظ

Customer Service & Loyalty(خدمات مشتری و وفاداری)

Customer Service & Loyalty0(خدمات مشتری و وفاداری)

خدمات به مشتریان توانایی کسب و کار در جلب رضایت مشتریان است. زیرا فقط مشتریان رضایت بخش توانایی تبدیل شدن به مشتریان وفادار را دارند.

شرکت ها می توانند از همه عناصر خدمات به مشتریان برخوردار باشند ، از کارکنان انتظار از طریق سیاست های بازگشت ، اما اگر مشتریان از نحوه انجام معامله خود یا نتایج آن رضایت نداشته باشند ، دیگر برنمی گردند.

مشتریان و مدیران مشاغل به طور یکسان دوست دارند در مورد آنچه که مشتری خدمات خوب است (و وجود ندارد) صحبت کنند ، اما این تعریف توسط گروه ACA خلاصه می کند که خدمات عالی مشتری به زیبایی چیست: "خدمات عالی مشتری (توانایی) توانایی سازمان برای دائما و به طور مداوم از انتظارات مشتری فراتر می رود. "

پذیرش این تعریف به معنای گسترش تفکر ما در مورد خدمات به مشتری است. اگر بخواهیم به طور مداوم از انتظارات مشتری فراتر برویم ، باید بدانیم که هر جنبه ای از تجارت ما تأثیر دارد و نه فقط در جنبه های تجارت ما ، بلکه فقط با جنبه های شغلی ما که ارتباط با مشتری را درگیر می کند ، تأثیر می گذارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی