loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ب.ظ

برنامه وفاداری Loyalty program

Loyalty program

برنامه های وفاداری استراتژی های بازاریابی ساختار یافته ای هستند که توسط بازرگانان برای ترغیب مشتریان به ادامه خرید یا استفاده از خدمات مشاغل مرتبط با هر برنامه طراحی شده است.  این برنامه ها شامل اکثر انواع تجارت است که هرکدام دارای ویژگی ها و طرح های مختلف پاداش هستند.

در بازاریابی به طور کلی و در امور بانکی ، سرگرمی ، میهمان نوازی ، خرده فروشی و مسافرتی خاص تر ، کارت وفاداری ، کارت پاداش ، کارت امتیاز ، کارت مزیت ، کارت باشگاه یک کارت پلاستیکی یا کاغذی است ، بصری شبیه کارت اعتباری ، کارت بدهی. یا کارت دیجیتالی که دارنده کارت را به عنوان شرکت کننده در یک برنامه وفاداری مشخص می کند. کارت های وفاداری (هم از نظر فیزیکی و هم دیجیتال) مربوط به مدل تجاری وفاداری است .

کارتها معمولاً دارای بارکد یا ماگستریپ هستند که به راحتی قابل اسکن هستند ، اگرچه برخی از آنها کارتهای تراشه یا کارتهای مجاورت هستند .برنامه های وفاداری استراتژی های بازاریابی ساختار یافته ای هستند که توسط بازرگانان برای ترغیب مشتریان به ادامه خرید یا استفاده از خدمات مشاغل مرتبط با هر برنامه طراحی شده است. 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی