برنامه وفاداری Loyalty program
Loyalty program
برنامه های وفاداری استراتژی های بازاریابی ساختار یافته ای هستند که توسط بازرگانان برای ترغیب مشتریان به ادامه خرید یا استفاده از خدمات مشاغل مرتبط با هر برنامه طراحی شده است. این برنامه ها شامل اکثر انواع تجارت است که هرکدام دارای ویژگی ها و طرح های مختلف پاداش هستند.
در بازاریابی به طور کلی و در امور بانکی ، سرگرمی ، میهمان نوازی ، خرده فروشی و مسافرتی خاص تر ، کارت وفاداری ، کارت پاداش ، کارت امتیاز ، کارت مزیت ، کارت باشگاه یک کارت پلاستیکی یا کاغذی است ، بصری شبیه کارت اعتباری ، کارت بدهی. یا کارت دیجیتالی که دارنده کارت را به عنوان شرکت کننده در یک برنامه وفاداری مشخص می کند. کارت های وفاداری (هم از نظر فیزیکی و هم دیجیتال) مربوط به مدل تجاری وفاداری است .
کارتها معمولاً دارای بارکد یا ماگستریپ هستند که به راحتی قابل اسکن هستند ، اگرچه برخی از آنها کارتهای تراشه یا کارتهای مجاورت هستند .برنامه های وفاداری استراتژی های بازاریابی ساختار یافته ای هستند که توسط بازرگانان برای ترغیب مشتریان به ادامه خرید یا استفاده از خدمات مشاغل مرتبط با هر برنامه طراحی شده است.