loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ب.ظ

برنامه کارت وفاداری loyalty card program

برنامه کارت وفاداریloyalty card program

برنامه کارت وفاداری یک برنامه تشویقی است که به یک تجارت خرده فروشی اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به مشتریان خود را جمع آوری کند. در ازای مشارکت داوطلبانه خود در برنامه ، به مشتریان تخفیف محصول ، کوپن ، امتیاز به کالا یا برخی از پاداش های دیگر ارائه می شود. هدف ثانویه یک برنامه کارت وفاداری ایجاد تجارت مکرر با ارائه به مشتریان شرکت کننده چیزی است که در دسترس مشتریان غیر شرکت کننده نیست.

کارتهای وفاداری اغلب شبیه کارتهای اعتباری پلاستیکی هستند اما می توانند فیبر یا برچسب Keychain نیز باشند. به طور معمول یک کارت وفاداری دارای بارکد یا نوار مغناطیسی است که در نقطه فروش ( POS ) اسکن می شود. کارت مشتری را مشخص می کند و اطلاعاتی را در مورد آنچه مشتری خریداری کرده است به یک بانک اطلاعاتی ارسال می کند. اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی برای کمک به خرده فروش در درک و تأثیرگذاری روی عادات خرید مشتریان خود استفاده می شود. طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشکده ارتباطات دانشگاه بوستون ، هشتاد و شش درصد از خریداران آمریکایی در یک پایگاه داده وفاداری قرار دارند. اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که دریافت کارت ارزشمند است تا برخی از حریم خصوصی را رعایت کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی