loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۲ ب.ظ

Hotel loyalty program (برنامه وفاداری هتل)

برنامه وفاداری هتل یا برنامه پاداش هتل Hotel loyalty program

یک برنامه وفاداری است که به طور معمول توسط یک هتل هتل اجرا می شود. یک وفاداری در هتل یک استراتژی کلیدی است که توسط زنجیره های هتل برای جذب و حفظ مشاغل در خواص آن استفاده می شود. یک برنامه وفاداری در هتل کار می کند تا مسافران تجاری یا سایر میهمانان مکرر هتل را به خود جلب کند تا در هنگام انتخاب هتل ، از آن مارک یا گروه خاصی از هتل ها نسبت به دیگران استفاده کنند. براساس وب سایت IHG ، اولویت هتل مسافرخانه تعطیلات اولین صنایعی بود که در سال 1983 ایجاد شد. شماره تأمین اجتماعی شخص به عنوان شماره عضو خدمت می کرد.

یک برنامه وفاداری در هتل معمولاً دارای چندین سطح خواهد بود. به اعضای جدید پیوسته امتیازاتی مانند اینترنت رایگان  برای تشویق آنها برای پیوستن به این طرح ارائه می شود. این تضمین می کند که میهمان انگیزه لازم برای استفاده از کارت وفاداری خود را داشته باشد ، حتی اگر آنها انتظار نداشته باشند به سطح پاداش های بعدی برسند. علاوه بر این ، پیوستن به این طرح و اقامت در یک هتل به طور معمول امتیازهایی را به شما تعلق می دهد ، که مشابه مایل های مکرر پرواز است و می توان آنها را برای شب های رایگان در هتل ها بازخرید کرد (تعداد نقاط مورد نیاز برای اقامت در یک شب ممکن است بسته به حالت عادی متفاوت باشد. هزینه هتل و در روز هفته یا فصل) و مزایای دیگر مانند هدیه استقبال ، پارکینگ رایگان ، قیمت گذاری تخفیف ، امتیاز بیشتر در کسب و خرید قدرت و یا تاریخ خاموشی نیست. 

سطوح بالاتر در این طرح به طور معمول ترکیبی از مزایای شامل ارتقاء اتاق رایگان ، امتیاز جایزه ، روبان چک 24 ساعته ، و دسترسی رایگان به بیشتر امکانات هتل مانند صبحانه های بوفه ، سالن های اجرایی ، اسپا را ارائه می دهد. و سایر ویژگی ها سطح متوسط ​​و سطح بالاتر معمولاً با اقامت تعداد مشخصی از شبها در طول سال عضویت ، یا گرفتن کارت اعتباری یا کارت شارژ مرتبط با آن زنجیره هتل یا یکی از شرکای آن انجام می شود. 

بزرگترین هتل های زنجیره ای جهان از جمله هیلتون ، هایات ، ماریوت ، استارود و سایر موارد دارای برنامه های پاداش هستند. با این حال برخی از مارک های لوکس ، مانند چهار فصل ، از این مفهوم پیروی کرده اند ،  و می گویند که ترجیح می دهند از طریق خدمات شخصی وفاداری بسازند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی