loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ب.ظ

Loyalty marketingبازاریابی وفاداری

Loyalty marketingبازاریابی وفاداری

بازاریابی وفاداری رویکردی برای بازاریابی ، مبتنی بر مدیریت استراتژیک است که در آن یک شرکت بر رشد و حفظ مشتریان موجود از طریق مشوق ها تمرکز دارد. برندسازی ، بازاریابی محصول و بازاریابی وفاداری ، همه بخشی از گزاره مشتری است - ارزیابی ذهنی توسط مشتری در مورد خرید یک مارک یا نبودن براساس ترکیبی یکپارچه از ارزش دریافتی از هر یک از این رشته های بازاریابی. 

رشته بازاریابی وفاداری مشتری سالهاست که می گذرد ، اما گسترش آن صرفاً الگویی برای انجام کار برای تبدیل شدن به وسیله نقلیه برای بازاریابی و تبلیغات ، باعث شده است تا از اواسط تا اواخر دهه 1990 ، آن را در سازمانهای بازاریابی مصرف کننده فراگیر کند. برخی از خودی های جدید در صنعت بازاریابی وفاداری ، مانند فرد رایشلد ، ادعا کرده اند که ارتباط مستقیمی بین بازاریابی وفاداری مشتری و مراجعه به مشتری دارد. در سال های اخیر ، یک رشته بازاریابی جدید با عنوان "بازاریابی مشتری مداری" با "بازاریابی وفاداری مشتری" ترکیب یا جایگزین شده است. برای عموم مردم ، بسیاری از برنامه های مایل هواپیمایی ، برنامه های مکرر هتل ، و برنامه های تشویقی کارت اعتباری ، مشهودترین برنامه های بازاریابی وفاداری مشتری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی