loyalty

مفهوم loyalty و کاربردهای ان
  • loyalty

    مفهوم loyalty و کاربردهای ان

مشخصات بلاگ

در این وبلاگ قصد داریم شما را با مفهوم loyalty اشنا کنیم و نقاط مثبت و کاریرد های ان را مورد برسی قرار بدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۱ ب.ظ

تجارت Business

Businessتجارت 

فعالیتی است که با تولید یا خرید و فروش محصولات (مانند کالاها و خدمات) ، زندگی خود را بدست آورید یا درآمد کسب کنید. [ نیاز به نقل قول برای تأیید ] به عبارت ساده تر ، این "هرگونه فعالیت یا شرکتی است که برای سودآوری وارد شده است. این بدان معنا نیست که این شرکت ، شرکت ، شرکتی است ، یا مشاغل دیگری دارد. چنین سازمان رسمی ، اما می تواند از یک عابر خیابانی گرفته تا جنرال موتور باشد. " 

داشتن یک نام تجاری ، نهاد تجاری را از مالک جدا نمی کند ، به این معنی که صاحب مشاغل مسئول و مسئولیت بدهی های ناشی از تجارت است. در صورت کسب و کار بدهی ، طلبکاران می توانند به دنبال دارایی های شخصی مالک بروند. ساختار تجاری نرخ مالیات شرکت را مجاز نمی کند. مالک حق بیمه بر کلیه درآمد حاصل از تجارت است.

این اصطلاح نیز غالباً به صورت محاوره ای (اما نه توسط وکلا و نه توسط مقامات دولتی) برای مراجعه به یک شرکت استفاده می شود . از طرف دیگر یک شرکت یک حقوقی جداگانه است و مسئولیت محدود و همچنین نرخ مالیات شرکت را در اختیار شما قرار می دهد. یک ساختار شرکت برای راه اندازی پیچیده تر و گران تر است ، اما محافظت و مزایای بیشتری را برای مالک ایجاد می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی